Vinnare i Share Your Dream!

maj 22, 2015 at 3:10 e m Lämna en kommentar

Tusen tack till alla er som har Share Your Dream. Vi är så glada att så många av er vill följa med och tävlat om biljetter till höstens 4good Mountain Camp! Önska ett stort grattis till Karolina som är den lyckligare vinnaren att få sprida solsken med oss på Ramundberget. Karolinas dröm är att vinna kampen om sig själv – att få vara den hon är och vara stolt över sig själv. Tillsammans med oss och sin bästa vän kommer hon fira sin födelsedag och må bra i fjällen.

Vill du också sprida solsken med oss i fjällen? Läs mer här!

karolina-goliat

Karolina är 31 år och tvåbarnsmamma. Efter 15 kärleksfulla år med sin ungdomskärlek är hon nu nyseparerad.

— Det känns som att jag precis klivit ut i vuxenvärlden eftersom jag träffade min exman så tidigt i livet, jag har glömt bort mig själv och har precis börjat drömma om vad livet kan erbjuda mig.

Karolina drömmer om att få rå om sig själv: Träna och leva hälsosamt och bara få vara lite egoistisk och sätta sig själv i första rummet. Längtan efter nya utmaningar och att få tid att lära känna sig själv är stor.

— Min dröm är att vinna kampen med mig själv, att få vara som jag är och känna som jag känner och bara vara jäkligt nöjd och stolt över det!

Vi ses i fjällen!

ramundberget-4-good-resa

 

Tusen tack till Life som gjort det möjligt för Karolina att få dela sin dröm med alla oss.

Entry filed under: 4good, 4good Mountain Camp, 4goodliving, Resor. Tags: , , .

Lisa Lemke: Do what you love – and love what you do! Sol och drömmar på Mallorca

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

maj 2015
M T O T F L S
« Apr   Jun »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


