Grattis till vinnarna av Love Life armbandet!

december 15, 2014 at 4:00 e m Lämna en kommentar

Oj vad juryn har haft det svårt – vilka fina motiveringar! På vår Instagram & Facebook har vi haft igång tävlingar där du skulle berätta vem du vill ge ett armband till och varför. Och vi säger bara wow! Tack alla som deltog för att ni sprider solstrålar runt omkring er!

Stort grattis till vinnaren Lisa Franzi på Facebook! Keep up the spirit at work – glöm inte bort att sprida leenden bland kollegorna ibland

Så här skrev Lisa: Jag vill ge armbandet till min kollega Märta-Karin för att hon varje dag bidrar till att jag trivs och vill göra det där lilla extra på jobbet. Vi har under hösten jobbat väldigt intensivt med många stora projekt samtidigt och jag hade inte tyckt det var lika roligt utan henne! Team-work när det är som bäst!

Och grattis till Sami på instagram som vann med motiveringen:

”@cillacoyne du är solskenet i min vardag, när jag är nere så piggar du upp, och när jag är glad så gör du mig ännu gladare. Tack för att du är den du är och är stolt över att du är min vän”

Vi blev verkligen rörda här på 4goodkontoret! Vill du också ge bort ett armband som betyder extra mycket till någon du håller kär? Beställ ditt armband här i vår webshop!10422258_10152961353234489_1768754151889327208_n

Entry filed under: 4good. Tags: , , , .

Allt det här hände på Express Yourself turnén! Gå med i 4good – Sveriges Största kvinnliga inspirationsnätverk! :)

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

december 2014
M T O T F L S
« Nov   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


