4good Dance Crew med Jennie från Bounce blir verklighet!

augusti 27, 2014 at 1:26 e m Lämna en kommentar

 

1374747_10151897468244489_1779368463_n

Dream & do. Japp, nu checkar jag stolt av en av mina drömmar – att dansa med Jennie Widegren!  Ohlala.. Pirrigt som sjutton, kul som fanken. Och du vill kanske hänga på?

Var du med på 4goodkvällarna Eat Love Live i våras? Då kanske du kommer ihåg hur jag ”in the spur of the moment” frågade Jennie Widegren från Bounce (jaa.. den coola Jennie med ljuslockigahåret som var en av hjärnorna bakom coolaste dansgruppen ever) på scenen om hon vill lära mig att dansa… och hon sa ja! Och som det så många gånger blir så hamnade det där lite längre bak i huvudet. Men i somras satt jag på båten och hade ett sånt där magic moment när jag listade vad jag drömmer om och längtar efter och då kom jag på det igen – jag vill ju DANSA. Och vilken dröm att få dansa med Jennie i Bounce. ! Tänk om det blev av…. på RIKTIGT! Woooaaaaw! Så jag mailade Jennie och frågade om jag fick dra ihop ett gäng tjejer för en dansklass under ledning av henne. Och hon svarade pronto JA – igen!

Och now it’s finally happening🙂 4good Dance Crew blir verklighet! Vi blir ett superskönt gäng tjejer som ses varje onsdag på House of Shapes i Stockholm med Jennie! Och vi har plats för några tjejer till! Det som gäller är att dansa hellre än bra! Det är ju lite det som är grejen – att våga testa på något nytt, vara utanför sin comfortzone och bara köra!

Så lets shake it girls! Onsdagen vecka 39 startar Femine Vibe med Bounce Jennie kl 17.00-17.55 på House of Shapes på Hornsgatan 103 i Stockholm. Det blir 7 gånger under hösten vecka 39-45 och kostar 1400 kr. Anmäl ditt intresse till mig NU om du vill vara med!  Maila mig på carina.sunding@4good.se och skriv ”4good dance crew” i ämnesraden – och håll tummarna. Det är först till kvarn som gäller!

Och till er som inte bor i Stockholm men ändå vill shake it så vill jag peppa dig att ta tag i det själv – just do it – skapa en egen dansgrupp, anmäl dig till en kurs eller gå på salsakväll. Kanske kommer vi bli lika sköna som den här donnan https://www.facebook.com/photo.php?v=250443885143511

Stor kram Carina

9248_10151889065959489_693673283_n

Entry filed under: Dreamers & Doers. Tags: , , , , , , .

4good Get together på Rävviken! Keep doing good!

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

augusti 2014
M T O T F L S
« Jun   Okt »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Most Recent Posts


