Steg 1 – check!

augusti 1, 2013 at 5:42 e m Lämna en kommentar

Det är redan torsdag kväll den 1 augusti och jag sitter på Palmas flygplats. Efter sju dagar på semesterpraktik har jag nu checkat ut från Hotel Feliz. Jag slutade som jag började, med ett snack med hotellchefen Mats (och ett dopp i poolen). Vi pratade utmaningar, glädjeämnen, framtid, drömmar…
2013-08-01 16.04.46
Jag är så tacksam för att jag fått möjligheten att på riktigt testa min dröm. Stort tack till Mats, Sandra, Marie, Sam, Niels, Vanessa, Per, Boris, Per, Therese och alla andra i personalgänget på Hotel Feliz för ert varma mottagande.

Vad blir mitt nästa steg? Alla intryck och tankar och möjligheter snurrar runt i huvudet. Men det är ingen brådska! Jag låter veckan sjunka in… När jag är mogen, kommer jag veta precis vad jag ska göra härnäst. Allra först ska jag hem och krama mina barn!

Dreaming & doing
Anna
2013-08-01 14.40.48-1

Entry filed under: 4good, Dreamers & Doers. Tags: , , , , , .

DNA – ända in i själen Stark! Och så inspirerande

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

augusti 2013
M T O T F L S
« Jul   Sep »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Most Recent Posts


