Nya vyer, nya toner, nya möten

juli 30, 2013 at 10:32 e m Lämna en kommentar

Idag har jag tagit en biltur. Jag åkte iväg till en plats som jag fått beskrivet som ett ställe med fantastiska stränder, som i Karibien. Namnet är Es Trenc och det är en av Mallorcas mest kända stränder (visar det sig när jag googlar runt lite…). Du hittar den på på sydöstra Mallorca, inte så långt från Palma. Det var helt fantastiskt! Turkost, klart och varmt vatten. Vi hittade dessutom en plats vid sidan om den ”vanliga” stranden, så vi badade från klippor som från ett månlandskap. Lite vasst under fotsulorna, men i gengäld var det väldigt få andra badgäster. Faktiskt helt magiskt! Åk hit om ni har vägarna förbi Mallis!

Den här dagen har också gett mig en ny theme song. Ni vet, en sådan där låt som alltid lyfter en. Som gör att man känner sig stark, glad, peppad och redo att uppnå alla drömmar man vill. Låten heter It’s My Time, av Jeremy Olivier, sångare från Sydafrika. Hans CD är producerad av mitt holländska sällskap till playan. Jag gör ett försök och delar en länk! It’s My Time

Dreaming & doing!

Anna

2013-07-30 14.04.11

Entry filed under: 4good, Dreamers & Doers. Tags: , , , , .

Mittemellandag Shaken, not stirred

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

juli 2013
M T O T F L S
« Mar   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


