Resan börjar!

juli 25, 2013 at 9:43 e m 2 kommentarer

Tänk vad Solskensresan med 4good satte igång! På workshopen” Dreamers & Doers”, som Carina och Marie höll i, var det som om allt föll på plats. Det är ju på ett sånt här ställe jag ska vara! Och då menar jag ett sånt här hotell. Trivsamt, välkomnande, snyggt, hemtrevligt och med en familjär stämning.
Där och då bestämde jag mig för att ta det första steget till att förverkliga drömmen. Jag skulle fråga hotellchefen Mats om jag fick komma tillbaka under någon av mina semesterveckor och praktisera. Jag frågade – han svarade ja!
Och vet du, här är jag nu! För några timmar sedan kom jag tillbaka till Hotel Feliz i Palma på Mallorca. Lycklig! Jag tror det blir en joggingtur nere vid hamnen i morgon bitti, innan frukosten och mötet med Mats där vi ska lägga upp planen för veckan.
Be feliz!

Entry filed under: 4good. Tags: , , , , , .

Nu ska dröm bli verklighet! Världsklass hela da’n

2 kommentarer Add your own

  • 1. lotta  |  juli 28, 2013 kl. 11:03 f m

    men så härligt det låter!!!!
    Hoppas din tid fortsätter vara så underbart som det låter.
    //lotta

    Svara
    • 2. 4good living's blogg  |  juli 28, 2013 kl. 7:26 e m

      Tack Lotta! Just nu känns det som jag går från klarhet till klarhet!🙂 Kram! / Anna

      Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

juli 2013
M T O T F L S
« Mar   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


