Nu ska dröm bli verklighet!

juli 24, 2013 at 8:54 e m Lämna en kommentar

Hej! Jag heter Anna och är 4goodmedlem.
Just nu försöker jag förverkliga en dröm. En dröm jag har haft riktigt länge. Nämligen att jobba på eller ha ett eget hotell i ett varmt land. Som det kan vara ibland har just den här drömmen inte fått utrymme i mitt liv, förrän nu. Det var när jag åkte med 4good på Solskensresan till Mallis våren 2013 som jag verkligen bestämde mig.
Jag kommer att blogga här på 4goodliving om hur jag går från ”dreamer till doer”!
image

Entry filed under: 4good. Tags: , , , .

Create a life you love! Resan börjar!

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

juli 2013
M T O T F L S
« Mar   Aug »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Most Recent Posts


