Plötsligt händer det!

december 11, 2012 at 2:21 e m 1 kommentar

malinpåtaket

Tänk hur livet kan vara ibland. Här loungar vi på taket till hotellet på Solskensresanpå Mallorca och har det lungt och skönt. Jag (sitter framåtlutad med dålig hållning :-)) börjar småprata lite med tjejen som ligger och solar bredvid mig. Hon heter Malin, är journalist och har jobbat med film och sälj men har tagit en liten paus för att klura ut vad hon ska göra härnäst. Nämen, är du kanske vår nya webredaktör kläcker jag ur mig innan jag hunnit tänka efter…

– Ja, kanske det? säger Malin och skrattar. Vi bestämmer att ses när vi är hemma och nu, ja nu är hon vår nya webredaktör sedan i november – nedan på plats på kontoret! Tänk vad mycket känns som tillfälligheter eller kanske är det möjligheter som ligger och väntar på oss… Utmaningen är nog att se dem och greppa dem🙂 och också våga uttala till andra vad man önskar och vill! Den du möter kanske sitter på svaret. Hur som helst – vilken tur att Malin och jag hamnade bredvid varandra i solen på Mallis!Och det var ju faktiskt precis så här 4good blev till – jag sprang på min gamla pluggkompis Katrin på gatan utanför jobbet för nio år sedan, berättade vad jag längtade efter, hon kände likadant och hade träffat två andra tjejer samma vecka som också ville ha förändring – och – det blev 4good. Men det är en annan story🙂

Önskar er en underbar dag med spännande möten med nya människor/ Carina 4good

PS. Här har ni underbara Malin in action som 4goods webbredaktör! Nu ska vår site och våra nyhetsbrev bli ännu finare. Vill du ha inspiration till att förverkliga dina drömmar? Nästa resa till Mallis blir den 25-28 april 2013 – då det blir bland annat Dreamers & Doersworkshop, Happy Morning Yoga med Malin Berghagen, cava och shopping – vill du hänga med – läs mer här!

malinpåkontoret

Entry filed under: 4good, Uncategorized. Tags: , , , , , .

Rensa, fiffa, feja Det kom ett brev med solsken!

1 kommentar Add your own

  • 1. Anna-Maria  |  december 11, 2012 kl. 3:35 e m

    Inspirerande!

    Svara

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

december 2012
M T O T F L S
« Nov   Jan »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts


