Superpowers!

juni 7, 2012 at 11:51 f m Lämna en kommentar

Gick förbi pocketshop på vägen hemåt och kom ut med en triss i herrar som lovar att ta mig till högre höjder.. (för bargain priset 179 för alla tre!!)
Richard Bransons bok superentreprenören har jag varit sugen på länge. Ni vet han som startade skivbolaget Virgin. Och det var faktiskt mitt första riktiga jobb, på det nystartade skivbolaget Virgin som annonserade i arbetsförmedlingens platsjournal för 25 år sedan. Min mamma hittade annonsen och tyckte jag skulle söka så jag åkte dit för ett personligt besök en söndag (!!) kl 15. Och som enda sökande (those were the days) fick jag jobbet som receptionist på coola skivbolaget och började morgonen efter. Thats history now, men nu ska Mr Branson få inspirera mig igen tillsammans med Henrik Fexeus som ska ge mig mentala superkrafter. Till sist men inte minst ska Rickard Engfors modiga livshistoria bli pricken över i.
Hela trojkan är dessutom välkomna som talare på någon av våra 4goodkvällar, don’t you think?

Hej från Carina

20120607-135102.jpg

Entry filed under: 4good. Tags: , .

Urban planning! Joggingfeber

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

juni 2012
M T O T F L S
« Maj   Jul »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


