Bergsvandring tänjer gränser

april 30, 2011 at 9:11 f m Lämna en kommentar

Idag reser vi hem, men eftersom jag halkat efter så vill jag berätta om gårdagens bergsvandring. Vi var väl ett 40-tal bruttor som stack iväg för att promenera upp på en av områdets högsta toppar. 445 meter över havet var målet. Jag är såå fascinerad över att vi alla klarade av att göra det! Jag vet nämligen, by first hand experience ; ), att det inte direkt var en ”Walk in the park” – det här kom att kräva lite av våra fysiska och mentala resurser. Vi nådde toppen och klarade den vindlande, bergsgetiga nedfarten på det som kallades ryggraden. Mest imponeras jag av de höjdrädda som flyttade fram en position på kartan igår.
Här kommer lite on top of the world bilder:

Entry filed under: 4good. Tags: , .

Cavaprovning ab Dagen efter…

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

april 2011
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


