Uteserveringar, mitt vårtecken

april 14, 2011 at 11:49 f m Lämna en kommentar

Men nurå?! Nu är det väl vår i alla fall? Idag ser jag tre vårliga tecken som i kombination skapar den där känslan. Känslan av…hopp! På vår innergård vid Centralbadet/Drottninggatan i Stockholm ser jag fulla bord på uteserveringen, jag registrerar klarblå himmel & strålande sol och känner milda vindar smeka lent på kinden. När jag var liten och mer nära naturen och dess skiftningar, ja då var det den första, tappra, soliga tussilagon som
var mitt vårtecken. Idag är det de blommande (hmm, kanske knoppande? Det är ju inte sommar än..) människorna på uteserveringen. Hopp som hopp – tussilagon – eller utecafeet – jag blir lika glad ; )


Och så sätter man sig själv och får bordet i skuggan ; ) Men, va fasen det är ju ett hjärta i latten alla fall!

Entry filed under: 4good. Tags: , , , .

Entreprenösmöte & Jana Vill se!

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

april 2011
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


