Blommor på bordet

april 8, 2011 at 8:16 f m Lämna en kommentar

Snittblommor och plocka-själv-i-skogen-och-på-ängen-blommor gör mig så oändligt glad! Jag kan komma på mig själv att sitta och blindstirra på buketten som står på bordet – precis så som man på samma vis kan hamna i trans vid en brasa eller lägereld. Idag behöver jag inte köpa fredagsblommor, jag klippte precis ned denna magiska bukett med rosor som jag fick förra måndagen!!! av kollegan Carina. När hände det sist? Att en bukett rosor höll nacken uppe i, vad blir det, 11-12 dar?
Gör dig själv (och de andra hemma?) glad (-a) idag – ut och köp vackraste vårbuketten! Några av er kanske till och med har lyxen att få plocka några Snödroppar hemmavid? Lyckostar ; )

Entry filed under: 4good. Tags: , , , .

Lunch med Agneta Anonyma Klubben

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

april 2011
M T O T F L S
« Mar   Maj »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Most Recent Posts


