Oprah funkar alltid…

mars 30, 2011 at 1:11 e m Lämna en kommentar

Häromdagen firade jag födelsedag och hemkomst av min Amerika-man. Denna lyckliga kombination gjorde att jag blev stolt innehavare av O magazine’s (Oprahs egen tidning) samlade ”lev ditt bästa liv”-artiklar i bokform. LOVE YOUR LIFE! som det står i titeln. Och redan där ser ni ju alla rätt lätt att just Oprah har varit och är en stor inspiration för oss på 4good. Hennes tonalitet, alla livsbejakande sägningar – ja, vi omfamnar the way she works helt enkelt. Pricken över i: jag fick också aprilnumret av O! Hehe, det kommer dröja minst en månad innan det är ute i svensk handel, så häri ligger en viss belåtenhet hos en tidningsnörd (och jag har förståelse för att det är helt irrelevant för de som inte bryr sig, men nörderi är ju vad det är, vare sig det är att samla på porslinsgrisar eller att vara lajvare). Konklusion: Today: I Love My Life ; ) Nu väntar inspiration till självet och jobbet. Och det är jobb när det är som allra bäst. För mig.

Kolla in Oprah om du vill ha lite mer av henne!

Entry filed under: Möt 4goods inspiratörer. Tags: , , , , , , .

Yoga med Malin i vardagsrummet Hundra bullar i luften #2

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

mars 2011
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


