Goda vänner

mars 3, 2011 at 9:14 f m Lämna en kommentar

Jobbar hemma idag och bokade -såklart! – upp en fika med gamla 4goodkollegan Pia. Pia och jag är kvartersgrannar och vi älskar att börja dagen med en myyyysfrukost (tänk vad det ska myysas och unnas för att må riktigt bra nuförtiden…men jag har resignerat, köpt paketet, det funkar ju!). Vi gör det så ofta andan faller på och helst på nära, kära Urban Deli. Idag har vi pratat hälsa, gränssättning, konst samt om konsten att ta betalt ; )
Här pratar Pia, som numera är agent och producent åt superinspiratören Klas Hallberg, i telefon…Men i övrigt var det faktiskt mest med mig. Och med prima Ann Söderlund som slank förbi med fin brunbränna från Indien. Här sitter hon i klänningen som jag tagit med mig för att lämna tillbaka (för stor puckelrygg, blixtlåset gick inte ihop). Ann fick möjligheten att ta över och tog den! Sprang in på gästtoan och kom ut i rätt skön 70-talig långklänning, redo för nästa möte : ) Här nedan ser du resultatet.
Att träffa goda vänner är gott. Mycket gott.

Entry filed under: Möt 4goods inspiratörer. Tags: , , , , .

Dream on! Because… Om jag var din hemmafru

Kommentera

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Kalender

mars 2011
M T O T F L S
« Feb   Apr »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Most Recent Posts


